Att annonsera via Google AdWords innebär därmed kontinuerligt arbete med att optimera pågående kampanjer för att uppnå ett högt kvalitetsresultat och en så bra förtjänst som möjligt. Via Google Adwords är det också möjligt att annonsera via banners eller interaktiva annonser och genom återannonsering eller remarketing.
Statistiken i Google AdWords redovisar effekten av annonseringen. Det kan handla om antal visningar, antal klick och kostnad per klick. Här är det också möjligt att se vilka sökord som genererat flest besök eller vilka annonser som lett till mest önskad respons. Genom att koppla ert AdWords-konto till Viva Report får ni inte bara en översiktlig presentation av er AdWords-statistik, ni får också möjlighet att se resultatet i förhållande till andra marknadsföringssatsningar.
Anslut ert Linkedinkonto till VIVA Report och se er företagssida växa i världens ledande professionella nätverk.
Med vår Google Analytics-integration får ni detaljerad statistik över all trafik till er hemsida.
Rörlig media exploderar just nu. Anslut ert Youtubekonto till VIVA Report och håll koll på när och hur era filmer sprids.